12. 4. 2013

Příběhy z Údolí 11 (Silvarka)

Po kluzkých kamenech byla cesta dolu až příliš rychlá... Sam dopadla na tvrdou a chladnou zem jako první, už už se zvedala ze země, když v tom se na ni rozplácla Silvi a přimáčkla ji zpět k podlaze. „Promiň...“ zamumlala Silv omluvně. „V pohodě“ zavrčela na ni Sam, celá špinavá od prachu, když v tom se ozvalo: „Silv?! Jsi to ty?“ „Angie?“ zavolala Silvi do tmy kolem sebe a srdce jí poskočilo. „Ano jsem to já!“ chvíli se ozýval lomoz a byli slyšte kroky, když najednou někdo vykřikl. „Au! Shadow, to byla moje tlapka!“ bylo slyšte rozčíleného Tendra, ale už o něco blíž k nim. Silv cítila Sam kousek od sebe a pomalu šla dopředu. Když je ucítila kolem sebe, byla už o poznání klidnější. „Něco tady je..“ zašeptal Tendr. „My.. slyšeli jsme někoho kňučet.“ Ozve se Sam se starostí v hlase, která stála s El kousek od nich. „To jsem byla já,“ přizná se Angie, které hlas zní podivně nosově. „Lezl po mě obrovskej pavouk!“ pohoršeně si stěžuje. Silvi se nad tím musí pousmát, no v tom jí někdo silně šlápne na ocas. „SHADOW!!!“ vyjekne bolestí na celou jeskyni tak, že všichni leknutím poskočí. „Co je?! To sem nebyla já!“ ozve se Shad, která je na úplně jiném konci než Silvi. „Ani já ne..“ „Ani já!“ ozve se sborově z každé strany. „Tak kdo potom...“ začne Sam, no její hlas přeruší hluboké zuřivé vrčení. Všichni jakoby zkameněli a Silvi se pomalu se strachem obrátí ke zdroji hluku. Nestihne ani pořádně zareagovat, vůbec se pohnout, když ucítí strašnou bolest, par dlouhých drápu které se do ní zabodnou a zuřivě jí odhodí stranou. Prolétne celou jeskyní a tvrdě vrazí do zdi, kde se s srdceryvným zakňučením sveze k zemi. „Silv!!“ vyjekne Tendr a vrhne se na „něco“ co zvedlo Silvi do vzduchu jakoby byla peříčko. Všichni se pustí do boje, koušou, škrábou, no nezmůžou skoro nic. Když v tom oblohu nad jeskyní přetne rozeklály blesk a louče světla proniknou až k nim dolu. Pro Tendra jakoby se čas najednou zastavil a zůstane hledět na bytost stojící oproti němu. Sotva slyšitelně mu po rtech splyne jediné jméno: „Tristessi....?“

Žádné komentáře:

Okomentovat